Turut mencoret

Thursday, June 10, 2010

jelantang no satu di dunia

kau fikir kau bagus sangat??!! nak cakap polis nie anjing or watsoever..polis nie suka nak masuk cmpur hal orang laa..asal mse kau nk kne rompak..kau hilang ic..kau kne ugut ngan pendatang..mesti pulak kau nak cari POLIS???!!ko buat aku nie mcm umo 4 tahun..bajet aku x taw ah ko nk ckp bapak aku en??sebab bapak aku polis..aku taw ah ko dendam ngan bapak aku bper lama..tpi kalo x sebab duit bapak aku n mak aku..kau x merasa gak nk mkn sedap2 sekali sekala..perasan bagos..kalo dah bagus sangat..pergi ah selesaikan sendiri masalah2 ko 2..nie laa org cakap.."kecik-kecik x nak mampos...dh besar menyusahkn orang"..



kau nak bajet kau duk tg.api lagi lama pde org en??org dtg umah nie nk wat besar kepala...yg kau 2!! x besar kepala ah..kau 2 mnyusahkn org je lbey kau x ckp plak en??kau keje...kau x keje ke..ader kau senangkn mak sdare aku?? aku n yg len nk besar kepala pown kat umah nie mmg pdn ah..sebab MAK BAPAK kami ader gak sumbangkn duit..ader gak b'bakti kat mak sdare 2..even kat umah nie kalau x kerana MAK BAPAK kami..kau pown xley nk tumpang kau taw??!!sedar sket laa weyh..kau tengok tv kuat2 tu bil 2 mak bapak spe yg byr??mak bapak kau bagi ke duit suh byr bil2 yg kau naikkn setiap saat 2..air yg kau guna dlm bilik air 2 mak bapak kau ke yg bayar bil2 air 2..toilet 2 mak bpak kau ke yg renovate kn??weyh kalo x sbb duit pak lang n mak lang kau x rse kesenangan guna toilet 2 sme2 weyh..sooo dlm hal nie..kau x yah ah nk men mak bapak spe byr..yg aku taw mmg bukan mak bapak kau yg bayar..wajar kot kalo kak lang n aku yg nk tengok tv lbey2..ko pown bukan nk tgk sgt..sje dtg cri pasal pdhl dlm bilik dh ader tv..kau duk umah nie pown sebab mak bapak kau buang kau..kalau x kau bukan kat kuantan nie gak pown..kau duk pah ke mentakab tu jugak..duit mak bapak kami gak yg kau mente...nak harapkn duit mak bapak kau ntah bler laa plak..rm5 pown blum tntu dpt rse..kau x yah nk ckp byk ah..



nak ckp family org family b'penyakit..ejek aku dgn mcm2 nama..per ko igt ko dh perfect sgt??ko igt ko mr.perfect ker weyh??aku sakit aku x nyusahkn kau..tahan laa aku sakit..aku sakit diri aku jer..aku x susahkn org..paling kuat aku susahkn mak aku....sbb mak aku x prnh buang aku...aku x derk duit..aku x mintak2..nk mintak sepuluh kali aku pikir..x mcm ko..ko bgi pnyakit kat org..x derk duit cri mak sdare aku..nk blek kuantan..cri kakak sdare aku..kalo dh bgus sgt..asl ko x angkut brg2 ko sndri??? cri gak spupu2 yg nk tnjuk besar kepala nie..ko duk mne2 pown ko duk kasi pnyakit kat mak sdare aku gak..ko x ckup duit..ko cri mak sdare aku..mak sdare aku x derk ank tpi mcm ader 10 ank sbb bela ko sorg..dier keje penat2..jahit baju smpi mlm..sengkang mata..kerah tenaga tu semua..org byr duit baju..dier x smpat merasa ko dh polon habes..bagus sgt ah 2??x ker bgi org tua 2 pnyakit..x nak lak ko susah kn mak bapak kau yg btol..dri dulu smpi skrg x abes2 ngan ckp besar kau tu..


time nak pinjam barang org..lmbut gigi dri lidah..aku kasi ko pinjam laptop aku pown..sbb aku kenang mak sdare aku jer...mmg dier bela kau 24 jam..karang kalo aku x bgi pinjam..aku tkot mak sdare aku ckp aku kedekut..aku x nak ah..mak sdare aku ckp..dh senang aku lpe sume laa.mkn kek sorg laa..per laa..mujur aku kasi ko pnjam..dh bgi pinjam mcm cilak lak kau buat aku..konon nk pijak laaa laptop aku..berasa kuat..igt mak bapak kau yg beli??nk jual laaa...gi jahan laaa weyh..ader kat umah nie wat sesak jerr...kau g beram laaaa umah mak bapak btol ko 2..dierorg pown prnh offer ko blek umah dieorg en??soo wat per ko nk semak kat sini lagi??org pown dh bosan ngan ko...mnyusahkn 24 jam..x prnh mnyenangkan org lgsg..


dahlaa x kenang budi...mak sdare hok duk jaga ko dri ko merah 2 sikit pown ko x hargai..ckp dierorg ko x nk pakai...ko cerlong dieorg lagi ader ah en?? x ke bidap??aper ko dh bgus sgt??umo jer dh 20 lbey..akal still letak kat lutut..weyh ko buang jer laa otak ko 2..kasi zombie mkn..nie ader hati lagi nk wat kuang aja ngan mak sdare yg dh bgi ko m'cekik dri dlu..yg ko susahkn mse ko kecik lagi..yg mslh ko kat skolh dlu 2..psal akademik ko sume 2..duit yuran sekolah 2 lagi..sume nyer 2 mnyusahkn dierorg ko taw..org 2 dh laa x kawen..keje plak sndri..duit bukan msuk bulan2..sume nk hrp ats tempahan org..ko lagi nk nyusahkn..weyh kalo ko x derk dh lme dh dieorg 2 kaya-raya..gelang smpi ke siku pown mampu..2 pown ko x sdar lagi en?? lagi mahu mnyusahkn dierorg..


kau bajet kau ma'am besat kat umah nie?? weyh tlg laa weyh..ko lahir kat sini pown umah nie bkn ats nme kau gak?? silap2 kau jual umah nie kalo ltak ats nme kau..org mcm kau x mustahil kot nk wat mende nie..even kau ckp kau "pnduduk asl" umah nie..opss bukan.."tuan rumah" nie..lebong x abes2...ckp besar..eeee..geram seyh..kau igt kau bagus sgt ker?? perangai mcm cilak..2 jer aku ley ckp kat ko..


ko bajet ko hempas barang2 dpn aku n kak lang..kami takot??? kesah plak...ko bajet nk ambek parang laa kalau ktorg tego ko wat per2 tadi..aku ader pelajaran laa weyh..mak bapak aku hntr penat2 aku g blaja..kalau stakat nk tego ko wat per tdi 2..dlm mimpi laaa weyh...org mcm ko bukan nyer boleyh layan..layan kau mcm layan org gila...layan org gila sama macam jdi org gila..kau patot sedar laa weyh...kau bukan ader spe2 kat dunia nie...adik ko pown x nk ngaku ko abg..mujo ko ader sdare...x kenang budi..ader sdare yg duk besar sme2 ko nk tnjuk lagak ko plak..ader sdare yg sbb kesian kau 2 mak bapak x cara..ko nk tnjuk kuat plak..last2 kau nie hilang sdare tros..skrg ko rse kau x perlukn spe2 lagi..sbb mak sdare 2 ader lgi dpn mata..sok lusa kalo dierorg dh x derk..time ko susah nk mati sok..aku nk tgk ko cri sapa...mak bapak kau dtg ke nk tlg kau esok...pfffttt~


annoying siot ko nie mkin lama aku tgk..eeee...bukan nk ungkit tpi ko nie mmg time susah pndi lak nk cri mak bapak aku...nk tumpang brg laaa..benda laaa..bakpe x g tumpang barang kat umah mak bapak ko?? bukan jauh pown..nyusahkn mak bapak aku gak..nk tumpang brg kat umah mak bapak aku...eee..mmg stok x redha dh aku ngan ko nie..mmg haram jadah ah aku nk kasi ko pinjam laptop aku pasnie..buat busuk laptop aku jer..dh ah isap rokok atas laptop aku..bukak web ntah per2..ko bukak speaker aku smpi 90 lbey..aku nk maki2 kau..pangkat jer ko lagi tua pde aku..aku pown bukak laptop aku 40 jer..mcm syaiton ni rojim..ko bleyh ah..sbb laptop nie bukan beli guna duit kau..duit mak bapak kau..tpi agak2 ah kalo guna harta org..duit mak bapak aku kot..duit polis yg ko ckp anjing 2 jugak laa aku dpt pki laptop..ko pown mrase men laptop...mrase nk on facebook kat umah laaa ngok!!arghhhh!!! annoyingggggg gilerr kot..


bler laaa ko nk beram??aku kalo ley nk blek kuantan nie biar x derk kau pown x perk doe..x harap pown ko ader kat umah nie..ngadap muka kau yg bajet bagos..ko ader ke x derk ker..sket pown x effect aku doe..bukan penting sgt pown ko dlm idup aku..pfffttt~~~ annoyed sungguh..






p/s : sori readers...post kali ni husniyah lainn sikit..hangin kat stu lembaga nie...sori if ader words yg agak kasar..tpi husniyah nk korg tau..words 2 sume bkn ditujukan utk korg..utk lembaga yg annoying gler punya banyak nak mati nie..

2 comments:

  1. hahaha.. bkn main ko niya.. sape mamat tu..? np x mam awal2..? hahahaha..

    ReplyDelete