Turut mencoret

Wednesday, June 2, 2010

MISS U LIKE CRAZY ( T_T )

KENANGAN 2008

aku ingat masa nie..
tarikh akhir sekolah..
kita sangat gila-gila waktu nie..
menyambut bufday ALYA bersama..
tangkap gambar banyak2..
photogenik..photogedik..
sume ader..
sume pown kita wat sama-sama..
menangis..ketawa..
sume pown kite nk kongsi sama-sama..
n hari yg sme jugak korang paksa aku utk pergi ke sekolah..
dapatlah aku sijil kehadiran penuh..
*bunyi x membanggakan langsung
( adan : "ko makan per niya x pernah sakit??" )
*agak menganjing di situ


aku sgt rindu saat nie..
di mana kita tubuh anak rotyot
niya = niyot
fazra = fazrot
thirah = thirot
alya = alyot
masing2 pown nak ader warna sndri
tapi aku x igt dh warna2 tu
eyhhh aku rasa aku ingat *winkwink
korang igt x?
2 semua kenangan en?
gila aku sayang korang gila nak mati punya..
tipu kalo aku ckp aku x igt sume 2..



pas2 time rehat sama2..
gila tipu kalo aku cakap aku x nak saat 2 balik..
masing2 bawak bekal..
makan sama2..
nasi goreng tomyam thirah terbaek..
pengat durian fazra termanis..
tart nanas alya terhebat..
kuih lipat husniyah superb..
hahaha..
sume nie pown kita wat sama2 belakang pejabat..
*Puan Sri sila besarkan kantin SMK BTHO 2
kami kekurangan ruang..
sebab 2 kami sepahkan belakang pejabat 2..
tapi cikgu ridzuan x marah kan?
boleyh laa 2 kan?pas2 bila loceng dh berbunyi..
husniyah laa manusia yang paling takot masuk kelas lambat..
menggelepor sume pown nak masuk kelas..
nak2 sivik..
takot kne ambek nama..
*bunyi mcm pelajar yg baek
*cikgu kami sivik atas kertas


haaa...
lagi satu ingat x?
lagu yang pernah kita sume nyanyi n gelak sama2??
hahaha..
lagu yang baru2 ni aku post kat fb..
lagu MAKWE KOI..
nine..nine 2..
hahah..
aku taw korang mesti tersenyum en biler igt lagu nie..
nanti aku rjin aku postkan lagu 2 kat sini..
n lagu2 yg lain..
antaranya NGAPE BIO SEMOK..
(kenapa biar semak in bahasa)
>_<
( fazra : " kenapa 'bio'(biology) semok?")
haha..aku taw ko bio studet raa..
hahaha..ini salah satu kenangan yang aku sangat rindukan


dalam kelas hari2 pown nak gelak..
everyday ader jer topik kita nk gelakkan..
n FAZRA kau ingat x kau cakap pe..
( fazra : "thirah kau gelak macam periuk nasi")
hahaha..
aku igt 2..
n thirah memang sebijik periuk nasi ko gelak..
time nasi 2 nak masak..
haa..bunyi 2 laaa..
kalo kau nak taw..
kau gelak macam mana..
masa nasi nak masak 2..kau letak telinga kat situ..
haaaaaa...dengar..dengar..dengar??







nie random pic masa akhir2 2008


rindu kan saat2 nie??
haishhh..
tapi sekarang nie masing2 pown dah bersepah-sepah..
HUSNIYAH = UiTM KUALA PILAH
FAZRA = MSU, SHAH ALAM
AMALIA = FORM 6, SMK BTHO 2
ATHIRAH = UiTM LENDU,MELAKA


n aku nk sume pown taw..
aku dah lupakan per2 pown yang pernah b'laku antr kita..
come on laa..
kita pown masing2 dh 18..
dh besar kan?
kalo nk g tgk movie 18sx pown dh boleyh en?
hahaha..
18 jugak laa sume keputusan kita dh ader hak utk putuskn sndri..
sooo dh bley nampak kn kita pown masing2 dh besar..
nak igt sume bnde mse dlu2 pown x guna..
bnde dh jadik en..
sedangkan lidah lagi tergigit..
nie kan pulak kita manusia..
* markah bonus utk peribahasa..
kita bukak lembaran baru..
mmg impossible nak jadi mcm dlu..
tpi aku nk korang taw..
aku syg korang..
n aku x prnh lupa sume pown kngan manis antr kita
korang laaa kawan terbaek aku prnh ade..



ader banyak lagi benda n kenangan aku nk ungkaikn kat sini
tapi satu2 laa bhaiii..
penat kot..
penat nak type..
penat nak ingat..
gambar dh laa banyak dh hilang..
video tgh smbut bufday pown..
sadisss kot..
haishhh..

x perk..
lain entry aku cter bnde laen plak okeyh...





damn miss all of you
-fazra
-athirah
-amalia


aku harap korang tak lupakan aku..
dunia n akhirat..
aku doakan yang terbaek buat korang..

No comments:

Post a Comment