Turut mencoret

Sunday, July 11, 2010

sorry :'(

awak ;

saya mintak maaf..i've hurt u a lot..sorry..saya cuma x nk kehilangan awak..saya x nak awak pudar dlm hidup saya..saya sayang awak..mmg salah saya wakk...sori sebab buat awak x tentu arah..sori sebab buat awak risau..thanks awak sbb nyanyikn utk saya..nyanyian awak dh berjaya buat saya happy sgt2..saya suka sgt...nanti awk nyanyikn lagi untuk saya..saya harap sgt dpt jumpa awak..saya rinduuuu sangat2 kat awak..dh lama dh kter x jumpa..ym pown dh jarang..tak dapat nk webcam awak..awak cpat2 laa beli laptop n broadband..dpt saya tgk awk tiap2 hari..saya nk webcam dgn awak..sangat rindu saat kita webcam sama2 tu..awak byk buat muka comel en?? hehe..saya suka..


awakkkk...
sekali lagi saya mintak maaf ats sume bnde yg saya dh wat kat awak sampai awk x senang duduk..saya sayang awk..saya rindu awak..saya nak awak tahu yg saya x kan tinggalkan awk..









2 comments: