Turut mencoret

Tuesday, September 7, 2010

balik kampung

finally..sampai jugak kat tg.api..dh bper lama x balek..since bulan 3 lps jer ambek result..then lgsg x jejakkn kaki kat tg.api..nak2 pulak skrg biler ader batrisya kat umah..lagi excited nak balik kg..dpt gomo-gomo batrisya..peluk cium batrisya..dukung batrisya..adlh stu pnglamn yg ckup indah..


*awakkk tbe2 sye brangan pasal kita..hehehe..impian sye 2 wakk..harap2 impian 2 jdi kenyataan kan wakk


time nak mandikn batrisya..dier bagi 'hadiah' yg pling istimewa utk mak ngah dier nie..batrisya dunk..hahaha..mak ngah x kesah laa sayang..taik ayam mak ngah ley pegang ngan tangan..nie kan pulak batrisya pnye..bukan bau pown kn sayang..kalau x sayang mak ngah jugak 2 x taw laa mcm mne..comelll sgt dier...geram mak ngah tengok pipi dier..pipi labuh..dagu kecik..hidung kecik..mak ngah rasa nak gigit2 jer dier...geramm sangat...



pas2 tbe2 awk plak hntr gambar ank sdare awk..dh laa anak merdeka ank sdare awk 2..danieal..eeee..comel sangat..mata dier dh laa sepet..geram plak sye tgk..n awk pown sje jer kan nk wat sye jeles??hri2 awk ngan die..sye tgk gmbr dier jer..nk men ngan batrisya saya dh nk kne balik Pilah plak 16hb..saba jer laa saya awak sakat sye mcm 2..hehe..


*tbe2 sye brangan balik ttg kita wakkk..hehe..gatal plak sye hri nie wak


awak...sye rindu sangat kat awk..bler sye dh bukan kat k.l..sye dh kuantan..mkin rindu plak sye kat awk..nak2 plak bler awk brubh utk sye scara drastik mcm nie wakk..thx sbb akhirnya awak p'caya jugak kat saya..awk dh yakin dgn saya..mmg sye x derk org len pun wak..sweaarrr!! heheh..saya sayang kn awk...sayang saya bukan sayang yg mcm dlu..skrg perasaan sya dkt awk lbey kepada cinta wakk..saya tahu..mesti ramai org ckp..umo sye nie blum ckup layak nk bicara ttg cinta..tpi nie bukan rasa sayang yg biasa wakkk..orang kata kalau sye nk dgr suara awak 24 jam..nk msg awk 24 jam..nk sllu tahu pasal awk 24 jam..2 org kata cinta..makin kuat saya rasa saya cinta awak..bler jantung saya b'degup kencang saat saya nk jumpa awak..even kter dh byk kali jumpa kn awk..setiap pertemuan 2 akn buat saya berdebar sgt..dan bila saat berada di sisi awak..saya rasa selamat sangat..sampai saya rasa saya nak masa nie berhenti..sbb saya cuma nak bersama awak..saya nk berdua bersama awak...habeskn masa bersama awak..itu kenangan yang sangat indah buat saya..sya suka bila awak usik2 saya..awk pujuk saya bler sye mrajuk dpn awak..sye nmpk keikhlasan awk..sumpah sayang sye mkin kuat buat awak..awak indahnya dunia saya..kalau sye dapat tgk muka awak 24 jam..7 hari seminggu..4 minggu sebulan..indahnya kalau saya dapat bersama awak setiap malam b'sama menatap cahaya bulan..kilauan bintang..yeee wak..kedengaran poyo..tpi 2 keinginan saya wakk..indahnya wakkk mengisi setiap masa saya b'sama awak..awak segalanya buat saya saat ni..saya sayang awk even awk dh byk gugurkan air mata saya wakkk..tpi sye syang awk..dn bukan stiap air mata sya sbb saya kecewa dgn awk..tpi air mata sya tnda saya b'syukur dipertemukn dgn awk..insan yg sgt menyayangi saya..



awak...
saya harap sgt wakkk..hubungan kita hingga akhir hayat..dn bukannya setakat melepaskan batuk di tangga..saya hrap dpt b'sama awak selama2nya..sye b'hrap sgt kita hanya dipisahkan dengan ajal sayanggg..sya sayangg awak sgt2..


i love u sayang..i miss u...

:'(



No comments:

Post a Comment