Turut mencoret

Wednesday, September 22, 2010

forgive me again

buncit ;

saya mintak maaf...saya mmg dh byk sakitkan hati awk..hari2 saya sakitkan hati awk...saya x prnh b'niat nk tipu awk..sye syg kan awk..mne mungkin sye sngaja nk tipu..sngaja nak maenkan hati n perasaan awk..sye syg awk..sye syg awk seikhlas hati saya..syg sye pde awk bukan laa main..it's more 2 love syg..


" sye perlukan awk tuk trus hidup "


itu msg yg awk bgi kat sye..tahu kah awk..sye juga perlukan awk..munculnya awk dlm hidup sye..buat sye rasa disayangi..n buat p'tama kali nya..sye x perlu nk share kasih syg yg special 2 dgn org lain..2 laa yg wat kn sye syg awk..sye prnh bgtahu awk..org yg pling sye syg adlh nenek sye..sbb per??sbb dier syg sye mcm awk syg sye..



sye suka jugak bler awk panggil sye bucuk pastu sye panggil awk buncit..bagi sye 2 special sgt..sye rasa special sgt..ntah..tpi sye suka..n sye t'ingat balik mse kita mula2 knal dlu..awk duk sblh sye..sye duk sblh awk..sye rindu saat 2..saat di mana sye dgn awk x prnhh ade slh faham..x prnh gado..


tapi skrg nie awk asek bz..if siang sye x trase sgt..sbb sye pown bz..sye sibuk dgn kelas..tpi bler mlm..awk dh jrg text sye..call sye pown skjap2..sume pown sbb awk bz keje..katanya sbb sye..nk kmpul duit utk sye..thx untuk itu wakk..i really appreciate it..hurmm..mungkin nilaa perasaan awk bler sye jarang text awk waktu siang sbb sye tgh stdy..skrg sye dh rse perasaan yg sme 2 wakk..


saya harap kita dpt sabar dgn dugaan nie..mungkin ini dugaan buat kita..bnde nie sume ats kita..samada kita sabar atau pown tidak..sye harap n sye doa kita dpt sabar..sbb sye nk hubungan nie lamaa..lama sehingga akhir hayat kita..



i love u buncit..
i miss u soooo much..



<3




2 comments: