Turut mencoret

Thursday, September 9, 2010

saya mintak maaf

awakk..sye mintak maaf di ats keterlanjuran kata2 yg 'beliau' ucapkn pada awk..dier x b'niat..ia lebih kpd nasihat buat sye..bukan utk awk sayangg..tahu laa awak..yg sye amat mnyayangi awk..sye harap awk b'sabar..dn awk tggu saya..awk segalanya buat saya..awk jgn tinggalkn saya yerr..kita sme2 hadapi bnde nie boleyh? kita buktikann yg 'beliau' salah..kita buka fikiran 'beliau'..jgn kerana kata2 tu kita patah semangat..kita perjuangkn cinta kter wak..kita juangkn sama2..sye ingin b'sama awk..b'kongsi suka dn duka saya b'sama awk..b'kongsi hidup sye b'sama awk..m'habiskn masa sye b'sama awk..itu janji sye wakk..tolong wakk..jgn tawar hati krn kata2 'beliau'...'beliau' tidak dtmpat kita..'beliau' x mngerti kehendak hati kita..perasaan kita..kita sama2 buktikan yg 'beliau' salah yer syg..


percayalah dan yakinlah..
saya sayang awk..saya hanya akn b'sama awak..semakin awk p'caya hati ini..smakin kuat cinta kita wakk..






No comments:

Post a Comment