Turut mencoret

Thursday, April 28, 2011

senyap!

it's okeyh for me 
orang tak tanya saya diam
orang tanya saya cerita benda betul
saya ada bukti n saya ada solid reason

yerlaa saya nie jahat
per jer yg kat saya ni sume jahat

mungkin sebab TAHI LALAT ATAS BIBIR kot..
tu yang lagi orang nampak jahat tu

hell yeahhh~
saya mmg bukan budak yang baik sangat

tapi saya lagi suka senyap
saya x nak citer kat orang
sampai sume orang taw
saya bukan mcm tu
saya bukan jenis kecoh

x perklaa 
lagipun bukan style saya laa nak mintak simpati orang
bagi saya


MANUSIA ADA AKAL
BOLEH FIKIR YANG MANA BAIK YANG MANA BURUK


kalau orang tu dah cukup manusia
dia boleh tahu yang mana betul yang mana salah



^_^

chill laa derr

nie pedoman untuk semua orang

mana yang makan cili tadi masa lunch
dia laaa rasa pedas
yang tak terasa cuma tahu angguk n senyum sorang2 depan laptop

No comments:

Post a Comment