Turut mencoret

Saturday, May 14, 2011

gadoh

Walau kita gaduh besar
Tapi kita dapat baik semula kan?
Eyh mana tahan laa x mesej awak x call awak sehari


NAIK GILA DAH NIE


GILA RINDUUUUUU awak tahu


babe ;
saya sayang awak ta
tahu x?
saya nak awak
cuma awak dan awak


saya jeles kalau dengar ada suara perempuan background *even sye kenal pempuan tu
= ='
Tapi saya tetap jeles laaa..
Orang kata cemburu tanda sayang
Haa dah terbukti laa saya sayang awak en?


Rindu awak laaa
Kadang tu hari kter jumpa malam tu sebok dok cakap
Rindu awak laa
Padahal baru jumpe en?
Kan saya dh pernah cakap kat awak


"Awak bagi laa saya 10 hari pun tapi sye tetap tak bosan dengan awak..n bler nk berpisah saya tetap rindu awak"




Kenapalaa kita jauh? Rindu awak laaa




*erghhh brpa kali nk kata rindu?




Okeyh laa awak..cepat-cepatlaa beli lappy n broadband dapat laa awak n saya post banyak gila2 kat Wall awak n saya tu..


*cemburu tgok org len wall-to-wall pasangan masing2..


RINDU AWAK LAA SAYANG

No comments:

Post a Comment