Turut mencoret

Friday, May 6, 2011

S.A.H.A.B.A.T

for me SAHABAT itu totally different dari manusia yang dinamakan KAWAN


bagi aku KAWAN
seorang insan yang boleh kita share sumtink yang lawak..yang boleh ketawa sama-sama..tapi BUKAN AIR MATA..serious...air mata bukan sumtink yg boleh di sharekn dengan insan bernama kawan..sbb kawan cuma dengar je..tapi x pernah nak nasihat nk ikhtiar sumtink..


SAHABAT
seorang insan yang sanggup kongsi ketawa n air mata..slalu bagi nasihat..yerlaa x semua manusia mampu utk tolong kita spnjang masa...n juga sllu ikhtiar kn utk kita..pendek kata seorang insan yang sggup dengar suka n duka kte sehingga akhirat




aku admit..aku RAMAIIIII GLERRR KAWAN...tapi BUKAN SAHABAT...sahabat aku sangat sket..mmg susah utk cari sahabat dalam dunia ni..aku juga cuba utk m'jadi seorang insan yang digelar SAHABAT..tapi aku x taw i made it or not..sebab AKU MEMANG X SEMPURNA..manusia selalu wat salah..tapi pendek kata setiap salah kita,kita wajar utk muhassabah diri..sebab kadang2 banyak salah kat dunia nie bukannya b'punca dri orang lain..tpi kdang2 ia b'punca dari kita..kita x ptot tunding jari pda orang lain...kita ptot tanya diri kita..kenapa orang nie mcm nie kat kita..mungkin sbb perangai kita yg over sangat kot..n come on..kalo kter dh boleh kategorikan sahabat n kawan..kita dah boleh pikir laa kan??per salahnya kita jadi matang sesuai dengan umur kita..




err..aku x taw asal aku membebel pasal nie? err..lantak laa..x yah paham entry nie ;)A

No comments:

Post a Comment