Turut mencoret

Saturday, July 23, 2011

i am a big fat
loserrrrrr!!!

Friday, July 22, 2011

i don't know
somehow i could shed my tears when i saw you are laughing
it's good to see you happy
but suddenly i wondered
how your life would be without me 
someday
I hope I can help you 
At least reducing your burden
:'(

Thursday, July 21, 2011



Sayang jom sayang 3D nyer eh?
=D


Hope dis never happened to me
:'(
Mungkin kita perlu sikit waktu lagi untuk merealisasikan segalanya

:'(

Tuesday, July 19, 2011

“At the end of the day, a loving family should find everything forgivable.”



Mark V. Olsen and Will Sheffer, Big Love, "Easter"
Ya Allah
It's good to see the long lost family had come back
:')




Thanks for giving all of us such that precious moments


We really appreciated it


Hope dis moment ,  dis gathering and wat so ever called Pertemuan will remains till death excluding those who want to ruin the families relationship

Monday, July 18, 2011

Tuhan tolong aku tolong jaga dia
 ( orang-orang yang saya sayang )

:')
We are so far
This long distance is killing me

:'(
Honey .. honey i love u sooo much 
:')
Alhamdulillah everything is just fine 
:')
i'm having a very hard time

Ya Allah please help me 
:'(
i'm just a person who does not bring any luck to anyone

1 : "Siapa awak?"
2 : "Saya x kenal awak"




Jangan pernah tanya kenapa saya tak nak bercakap lagi dengan awak. Sebab awak dah x kenal saya siapa saya lagi. Saya dah bukan sapa-sapa lagi dalam hidup awak. Awak ada banyak lagi orang yang boleh membanggakan awak. Selain saya yang cuma tahu bawak malang dalam hidup awak. Maafkan saya kerana saya bersikap macam ni muali pada hari nie. Mungkin kita tak akan jumpa lagi dalam jangka masa yang panjang.




:'(
Tak payah tegur saya dah
I'm a stranger kan?
Kita kan x pernah kenal
:'(

Sunday, July 17, 2011

2 days ago

Today


JUST PUT THE BLAME ON ME 
:'(
saat-saat macam ni saya cuma perlukan Wan dalam hidup saya 
:'(

orang yang sentiasa paham dan menyayangi saya

i miss u soooo much wan

bler Angah dapat menyusul belakang Wan?

Saturday, July 16, 2011

RASA MACAM NAK MENCARUT BANYAK-BANYAK!
Andai saya pergi dalam waktu terdekat nie maafkanlah saya atas semua salah saya.Ayat nie agak typical tapi saya nak cakap juugak


Sesungguhnya saya manusia biasa yang penuh dengan silap dan salah

Kalau saya sayang seseorang tu yer saya maksudkan sangat. Jadi kepada awak-awak yang saya sayang maafkan lah semua silap saya yer? samada secara langsung atau tak..Saya sayang awak-awak


:')
is that a sign?

;)

Friday, July 15, 2011

Don't put the blame on me 
:/

Sunday, July 10, 2011

Tak payah nak blame polis sgt laa weyh. Korang x pernah jadi anak polis. Korang x tahu. Per rsenyer weekends bapak korang x derk. Weekdays jumpa waktu malam tu pun if bapak korang balik awal. Korang x pernah merasa bapak korang tinggalkan korang even jarak tmpat kerja n rumah korang dekat. Tapi nk balik susah. Yang penting korang x pernah merasa hidup, makan, minum n belajar pendek kata membesar dgn duit yang korang maki polis tu. Polis buat kerja dia. 




POLIS BUKAN BARUA KERAJAAN !!!


:'(

Sunday, July 3, 2011

I'M SORRY AYAH

:'(

Saturday, July 2, 2011



Hanya awak jer yang saya panggil 
"SAYANG"




Love you more than u ever thought