Turut mencoret

Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin



Saya Nurul Husniyah binti Abd Mutalib 
ingin memohon ampun dan maaf sebab dah banyak gila salah dengan sume orang samada saya sedar mahupun tak sedar.Sengaja atau tak sengaja.Memang sye cliche kat sini tapi saya nak ckp jugak.Saya manusia biasa yang banyak buat salah sebab saya tak sempurna.Pada yang pernah sakit hati ngan saya tu saya harap pasnie 0-0 laaa..saya pun dah malas nak gado dengan orang lama-lama.Dah banyak sangat dosa saya untuk tahun nie.Dengan Allah.Dengan manusia and dengan diri saya sendiri


Jika ini Syawal saya  yang terakhir ;
Maafkanlah saya atas semua salah saya
Doakan kesejahteraan saya di alam baru
Semoga kita berjumpa di alam akhirat kelak
Jika ini Syawal saya yang terakhir



Salam buat semua :')

No comments:

Post a Comment