Turut mencoret

Thursday, October 20, 2011

It is 11.47 p.m . He's still didn't ring me or texting me at all :( damn bored . He's working Husniyah . Come on ! Arghh i miss him

" Awak , saya buat ni semua untuk awak tau . Saya kerja ni untuk awak . Harap awak dapat tunggu saya "
- Mohd Firdaus -

Awak ,
Kalau awak mampu tunggu saya yang tengah belajar yang dah nak habis 2nd year nie pun boleh . Takkanlah saya tak boleh nak tunggu awak kan ? Bukan awak yang tengah belajar . Haishhh . If i can make a wish . I wish that time will running so fast . Like super fast . fast and furious . Haishh . How many times do i have to haishhh .

Dah malam mcm nie mula laa bosan . Si kecil manja dah tidur . Tak boleh nak berjimba dah ngan dia . Demam plak tu . Nak dapat mulut lettewwww .

Kenapa mcm buntu sangat nak tulis per nie ? Dahlaa tak nak tulis dah .

Kbye

No comments:

Post a Comment