Turut mencoret

Sunday, February 5, 2012

Please be my forever

Life can be so hard
And life can be so easy

Kejap kita kat atas kejap kita kat bawah
Mula kita senang lepas tu kita susah
*sigh

Yaa kita dpt byk ujian lately.Tiba-tiba saya dapat nasihat.And saya nk awak tahu.Orang tua mana yang tak nak yang terbaik utk ank mereka?owh and saya nak awk lah yang terbaik untuk saya :'(

It's an advise.saya terima.ada betulnya.mungkin orang tua saya risaukn saya.bukan mungkin tapi ya.mereka risaukn saya.utk melepaskan seorang ank perempuan yang selama nie di depan mata mereka.yang menjadi tanggungan mereka.ke tangan lelaki yang bakal bergelar suami utk ank dier bukan mudah.

semua manusia akn lalui tu stu hri nnti.hari nie hari mereka rasa bnda tu.esok lusa kita.utk membentuk seorang ank perempuan bukan mudah.dan bila masa utk melepaskn mereka.mestilah mereka nak ank mereka di tangan yang selamat n selesa.

saya usaha utk jodoh nie.saya jaga InsyaAllah.
saya harap awk pn mcm tu.InsyaAllah


Ayah~ i'll do my best for my future.InsyaAllah i'll make a very good decision.and InsyaAllah i'll not feel regret about it.


No comments:

Post a Comment